�Rabbi Yassir wala tu-'assir. Rabbi tham-mim bil hayr. Rabbi zidni 'ilman war-zuqni fahman.�

�O my Lord, make things easier for me, do not make things difficult for me. O My Lord, let my affairs end with goodness. O my Lord, increase my knowledge and grant me understanding.�

May Allah accept this prayer for all of us and for all Muslims.

Daisypath Graduation tickers

Sunday 6 June 2010

penat

semalam petang aku tak keruan. paginya bagai sukar nak mulakan langkah. lately nie beginilah, bila hari dah nak gelap baru la idea mencurah. tp kaki kena melangkah pulang sudah.......

semalam, selepas berbual sekejap dgn Dr L aku jadi makin tak keruan. nasihatnya M tu dah ada cukup track rekod untuk aku berada di persimpangan jika aku teruskan niat aku. kerana sudah rasa diri tidak seimbang, ku bawa diri ke majlis ilmu yang ada petang semalam. namun, mungkin kerana aku stress atau memang rasa (keje nak salahkan orang je la kan) ada plak yang sesaja nak bersangit dengan aku. terus je laju aku bersuara. oo kawan, jangan lah cuba memanaskan sesuatu yang tak der kena mengena. kesannya, kau pasti tak pasti akukah yang bersuara itu.......

hari nie pun sama, dari pagi menghukum diri disini tp satu apa tak mampu nak buat. yang pasti masa mencoret disini, baru timbul idea. tu yang nak mengutuk diri sendiri. hakikat, aku penat.......... penat dengan diri sendiriiiiiiii

No comments:

Post a Comment