�Rabbi Yassir wala tu-'assir. Rabbi tham-mim bil hayr. Rabbi zidni 'ilman war-zuqni fahman.�

�O my Lord, make things easier for me, do not make things difficult for me. O My Lord, let my affairs end with goodness. O my Lord, increase my knowledge and grant me understanding.�

May Allah accept this prayer for all of us and for all Muslims.

Daisypath Graduation tickers

Tuesday 12 October 2010

terima kasih bonda.....

ku panggil bonda. ku ucap terima kasih padanya kerana melahirkan ku. terima kasih kerana membesarkan aku. namun aku tak mampu terus berkata kerana sepanjang usia ku, inilah kali pertama aku ucapkan terima kasih kerana melahirkan aku......

sesungguhnya setiap kali tarikh ini, aku lebih membiar bonda menghubungi ku untuk meraikan aku. sedangkan sudah lama aku patut melakukan sesuatu sebaliknya. maafkan aku kerana banyak melukakan hati bonda. maafkan aku kerana terlalu petah berkata. namun aku tetap aku. kerap dan terus melakukan setiap yang ku mahu, di akhir aku mohon kemaafan. doakanlah agar aku berubah suatu hari nanti......

terima kasih pada semua yang meraikan aku. ucapan yang dikirim amatlah besar ertinya walau ia hanya bait-bait kata..........

No comments:

Post a Comment