�Rabbi Yassir wala tu-'assir. Rabbi tham-mim bil hayr. Rabbi zidni 'ilman war-zuqni fahman.�

�O my Lord, make things easier for me, do not make things difficult for me. O My Lord, let my affairs end with goodness. O my Lord, increase my knowledge and grant me understanding.�

May Allah accept this prayer for all of us and for all Muslims.

Daisypath Graduation tickers

Sunday 5 September 2010

am ai not happy.........

haishhhhh

saya tak rasa nak balik raya........ saya tak rasa nak beraya....... saya takut bila raya tiba........

benar bagi yang menhayati ramadan akan sedih ramadan berakhir.......... belum tentu kita punya tiket untuk ramadan akan datang.

dalam pada itu, aku juga takut kedatangan syawal. syawal tiba aku makin kekurangan masa. dan keje ini tidak nampak surutnya.........

hingga dua tiga kali diulang dek kawan menyuruh aku pergi bercuti........ amek masa berehat seketika......... errr... teruk sangat kah keadaan aku.

aku rasa ok je nie........... then aku tanya aku nampak bad sangat ke......

simple answer from him....... you are not happy.........

No comments:

Post a Comment