�Rabbi Yassir wala tu-'assir. Rabbi tham-mim bil hayr. Rabbi zidni 'ilman war-zuqni fahman.�

�O my Lord, make things easier for me, do not make things difficult for me. O My Lord, let my affairs end with goodness. O my Lord, increase my knowledge and grant me understanding.�

May Allah accept this prayer for all of us and for all Muslims.

Daisypath Graduation tickers

Wednesday 1 September 2010

aku yang sentiasa gementar......

mungkin benar jika orang kata aku lebih-lebih......
tapi aku lebih kenal diri sendiri..... atas paksi itu, rintihan ini bertempat. jadi biarlah ku mengeluh kesah disini....

tarikh ini seorang rakan selesai perjuangan. satu ketika dulu kami agak rapat namun mungkin kerana aku terlalu sering keluh tanpa kira tempat membuat dia menjarak dariku. tapi hari ini aku gembira kerana dia telah selesai. perjuangan akhir membawa dia selama 4 jam. 4 jam berakhir dengan berita riang, aku rasa berbaloi selepas hampir 5 tahun menanggung beban ini.

kerana 4 jam itu aku sandarkan, dengan keupayaan diri, aku rasa tercabar. aku amatlah terkesan rasanya.. namun alhamdullilah, aku makin pandai mengawal diri. rakan yang kembali dari US tak dapat mencium kegelabahan aku. biarpun aku berceloteh, dia kata atleast aku tidak seperti sebelum dia pergi...... ahh satu perasaan lega.

tapi lega pada bebanan ini belum lagi......

No comments:

Post a Comment