�Rabbi Yassir wala tu-'assir. Rabbi tham-mim bil hayr. Rabbi zidni 'ilman war-zuqni fahman.�

�O my Lord, make things easier for me, do not make things difficult for me. O My Lord, let my affairs end with goodness. O my Lord, increase my knowledge and grant me understanding.�

May Allah accept this prayer for all of us and for all Muslims.

Daisypath Graduation tickers

Thursday 5 August 2010

marathonnnnn....

semalam rasa macam masuk marathon.......

kerana kegigihan aku, M tetiba terpa dimuka pintu ofis... hari selasa petang(padanlah sangat dengan muka tak sudah aku nie kan.....)

selepas lebih kurang diperlekeh lekai dek M, aku berjaya untuk dijadualkan berjumpa dengan dia hari rabu..... (dalam jiwa aku menjerit........OOOOOOOOOOOOO tidakkkkkk...)

hanya kerana aku dah plan nak raikan kawan yang nak balik for good ke tanahair.. tapi priority yang mana.. masalah kehidupan perlulah balance... ishh cz hat nie tak boleh tidak, jumpa M pun tak leh cancel, kawan nie pun dah tak leh cancil.. afterall, track record aku memang asyik meng cancelkan agenda jeeeeeeeee...

hajat hati nak email M hari rabu tu, tu percaturan khamis la kunon kan...... dah la keje aku tak sudah... bagusla sangat.........
jadi ginila jadinya hidup aku.....

selasa - petang..

nak tak nak, aku kena settle jugak apa yang aku janji nak bagi.. yang bagusnya aku nie. leh confirmkan yang aku akan submit tu (mana tak muka M pun dah macam muka tak sudah melayan aku kan....) so, aku dok depan pc nie sampe je area 8 lebih malam.

9 malam sampai umah
gigih aku mulakan operasi nasi ayam... tu je la aku confident... dengan incident yang berlaku plak kat umah hari tu. kegigihan aku nak siapkan makanan untuk esok tu menjadi 210% ... ngehngehngehhhhhhhh...

12 malam aku pun lenaaaaaaaaaaaa

rabu 4.15 pagi...

bekeja untuk subuhhhhh... subuh abes dalam 4 lebey maaaaaaaa.... tapi aku pun tido 4 jam je la plak bebbbbbbb.... aduhaiiiiiii

lepas solat, meneruskan apa keje sekolah yang tergendala....

8 pagi dah bergerak ke universiti... sambung keje

11 pagi terpaksa tipu sket cz kena print dah nie..... tetiba printer plak buat hal....... tapi syukur berjaya......

12 tghari berada dirumah menanti tetamu.....

2 ptg bekerja untuk meeting pukul 2.30......alhamdullilah meeting ok.. nanti rajin citer kes nie...

5 ptg bergegas janji nak meneman plak......... haishhh masa-masa nie la aku marathon kannnnnnn


pukul 7 malam berjaya berada dirumah....... and aku pun qada' tido..... nasib magrib n isya' masih leh jama.. dek kerana awalnya aku menunai tanggungjawap, langsung aku kena berjaga untuk subuh plak kaedahnyaaaaaa.....

hari nie kul 11 pagi bergegas dengan plastik beg ke dobi untuk mendobi... saya telah menjadi orang badwi, nan ada rumahhhh.... huhu gitulah kaedahnya.....

sampai uni dalam pukul 12, dammmmmmmmmmm............ semangat sudah hilang sebab berpoya-poya.......

tapi aku masih berhutang 3 chapter penting.......... god, mati la aku........... tu pasal kena dok dediam tau, kes menulis nie tak leh terkeluar radar, susah nak masuk radarrrrrrrr.... dah la janji pada diri nak kuarkan satu kes next week.....

berdoa aje la..........

No comments:

Post a Comment