�Rabbi Yassir wala tu-'assir. Rabbi tham-mim bil hayr. Rabbi zidni 'ilman war-zuqni fahman.�

�O my Lord, make things easier for me, do not make things difficult for me. O My Lord, let my affairs end with goodness. O my Lord, increase my knowledge and grant me understanding.�

May Allah accept this prayer for all of us and for all Muslims.

Daisypath Graduation tickers

Thursday 6 January 2011

cita cite citerrrrrrrr

elok je lepas solat asar, duduk depan pc sambil kepala geleng2 dengar lagu dari blog (bukan sendiri punya blog). tangan laju menaip tp menjawap ym kawan. sekali M depan muka. ngeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhh

lebih sadis dia kata happy new year............ paaaaaaaannnnngggggggggg. aku sudahlah tak wish merry xmas, happy new yr pun tidak. buka tak ingat tp aku rasa cam malu nak wish......... eee statement ntah apa apa kan........

tp nak cakapnya, aku sungguh bersyukur ber svkan M nie, dia ada kelemahan tp Allah tahu apa yang sesuai untuk aku. aku terkasima atas amek berat dia kerana aku dah dihimpit masa. terus aku tersedar yang aku masih tak sedar diri........... ngehhhhhhhhhhhhh terus rasa nak tulis cecepat.......

tapi tu masalah bila aku tak reti keje tukar tukar tempat, now dah kat umah..... tadi gila berkobarkan nak habis cepat. so instead stuck dengan chapter 5 and 6, why not aku terjah balik chapter awal. cz M sangat nak tengok......... ngeeeeeeeehhhhhhhhh tak ke aku melampau.

tapi tiba kat umah, lepas dapat sajian semalam tajaan seorang kawan. sambil rewang2 kat blog... tetiba perasaan nak jadi surirumah ..........grrrrrrrrrrrrr...

tengok aku nie senoning agaknya kan. kawin pun tak tetiba rasa nak jadi surirumah..... ceeeeeeehhhhhhhhhhh. ntah apa apa la aku nie kan.........

kot aku suka sangat baca blog surirumah2 yang memilih profesion itu kerana pengorbanan pada family. mereka bukan tak der kelulusan. ada tinggi tinggi gak. lepas tu ada skill memasak la. so tetiba cita cita berubah arah.......... adoii sudah sudah la buat koje tak tentu kan...........

seminit lagi ntah apa cita cita terbaru aku kan........... ngeeeeeeeeeehhhhhhhh

No comments:

Post a Comment