�Rabbi Yassir wala tu-'assir. Rabbi tham-mim bil hayr. Rabbi zidni 'ilman war-zuqni fahman.�

�O my Lord, make things easier for me, do not make things difficult for me. O My Lord, let my affairs end with goodness. O my Lord, increase my knowledge and grant me understanding.�

May Allah accept this prayer for all of us and for all Muslims.

Daisypath Graduation tickers

Wednesday 5 January 2011

kunon kunon laaa

entah apa apa title entry kan...

huhuhuuh kunun nie quick update la......

yeeeeeeeeeeeeeeeeeehaaaaaaaaa sampai aku le library dan ni bersiaran langsung dari library.

err.... rentetan terasa senyum kerang yang lawa n sweet, koje senyum tu buat tetiba tersedar... ngehngehngeh

sampai second floor masih sengih, and macam biasa pandang orang sengih. one mamat india yang asyik g office cari jiran meja aku, selalu nampak muncung cencorot aku. eya la ingat aku apa... counter pertanyaan ke.. dok tanya mamat meje sebelah pergi mana. so kalau nak nampak aku senyum 1000000001 nengok sekali kot baru nampak. so nak jadi ceter, senyum aku terbantut sebab dia tengok aku dengan muka cam terdiam....... ngehngehngehhhhhhh... manis kot senyum aku. tp nak katanya potong stim tul tau. orang tgh mood baik nie. an now masih sengih sambil menaip.

hopefully aura tu ada untuk menulisssssssss..........

ok la........... let go babeee........

(sumtjhing wrong nie, sehari dah nak masuk 3 entry lom malam lagi.... ngeeeeeeeeeeeehhhhhhhh)

No comments:

Post a Comment