�Rabbi Yassir wala tu-'assir. Rabbi tham-mim bil hayr. Rabbi zidni 'ilman war-zuqni fahman.�

�O my Lord, make things easier for me, do not make things difficult for me. O My Lord, let my affairs end with goodness. O my Lord, increase my knowledge and grant me understanding.�

May Allah accept this prayer for all of us and for all Muslims.

Daisypath Graduation tickers

Monday 10 January 2011

muak macam makan butter.....

errmmm tu yang terterjah kat kepala nie. aku sungguh muak berkerja pada dua chapter nie. since september sampai now masih bertakuk kat chapter yang sama. ada improvement tapi aku sangat la rasa nak soyat2 nak jerit2 jer bila asyik digaris and tak clear.... eee geram plak rasa camna nak explain lagggiiiikkk.. bukan sebab english lagi dah tp sebab tu la makna tak sampai.........

aku suka cara dia aku admire cara dia. tp dia tahu tak la aku dah stress rasa.............

No comments:

Post a Comment