�Rabbi Yassir wala tu-'assir. Rabbi tham-mim bil hayr. Rabbi zidni 'ilman war-zuqni fahman.�

�O my Lord, make things easier for me, do not make things difficult for me. O My Lord, let my affairs end with goodness. O my Lord, increase my knowledge and grant me understanding.�

May Allah accept this prayer for all of us and for all Muslims.

Daisypath Graduation tickers

Saturday 8 January 2011

tuka stage ke????

hermmm after a while, now wors yang kuar dari mulut M memula mematikan langkah aku. dolu dolu asyik la garis and garis kat koje acik tu and dok la jumping around. eeeeeeeee so kamus untuk bakal-bakal phd adalah jumping around. camno ko menulis jumping camtu la rasa nak jumping jeming pun ada kat sv nanti. ngehhhhhhhhhhh

and time tu jumping digest memacam la vocab dia.

and now finally digest jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee........... eya eya penderitaan nie belum berakhir, tp digest nie paling susah . cz dia leh pusing balik ke jumping bila kita tersilap cut and paste. eeeeeeeeeeeeeeeeeeee

btw this only refer to two final result discussion, discussion awal masih perlukan koje yang beso.............

ooo time makn singkat me really have around 3 weeks to completekan atleast separuh thesis................

ok time to go..........

No comments:

Post a Comment