�Rabbi Yassir wala tu-'assir. Rabbi tham-mim bil hayr. Rabbi zidni 'ilman war-zuqni fahman.�

�O my Lord, make things easier for me, do not make things difficult for me. O My Lord, let my affairs end with goodness. O my Lord, increase my knowledge and grant me understanding.�

May Allah accept this prayer for all of us and for all Muslims.

Daisypath Graduation tickers

Tuesday 30 March 2010

apa peel kan........

nowday aku memang ler masuk zon malas tahap tak tentu.... bukan takat untuk siapkan keje aku nie.. tapi sampai ke tahap untuk diri sendiri secara total..

mana taknya, aku kehabisan losyen.. bukan sesikit tapi since jan rasanya....... sampai kalau orang tengok ingat kena sakit kulit..... masalah badan yang sensitipnya, kisahnya aku nie kena pakai jenis butter cream tu.... jenis tu pakai today, esok nengok dah mula gebu jer kulit tu..... nie berdasarkan lepas 'menery' banyak sample pada satu masa yang leh diterima pakai........

ok itu bukan topik utama, kira intro kot.....
kes berbangkit sekarang ialah kelayuan mata yang tak kira tempat..... berkemungkinan permasalahan nie berpunca dari 'kesihatan' yang amatlah 'sihat'. jangan excercise, dah gie shopping pun malas, macam mana???? (suka tul tergelincirkan.......)

ok..ok.. dulu-dulu kalau ngantuk, aku tido je kat meja... tak heran pun orang lalu lalang...... lagipun, berdasarkan pengalaman lepas tido je la.. sat lagi bangkit sure ada idea nak menulis..... tapi sejak akhir-akhir nie penyakit nie melampau tahap gaban.. sampai aku pun malu nak tido kat meja... mana taknya, baru sampai 5-10 min, mata dah mengantuk....... tu kira bukan spedo kat pc, tapi masa membaca la... habis tak kan nak tido kan.... malu lerrrr...

banyak kali dah jadi nie and aku ended up tido kat toilet........... hahahahaha.. eya sungguh buruk tapi tu ler choice yang ada. nasib kat sini aku sorang je tinggal pompuan yang kerap datang ke opis.. ada gak manusia lain, tp derang datang n pergi. aku kira yang tetap la... cuma masalah bila toilet tu orang guna tahap maksimum, sure orang ingat aku..... masa tu hampeh ler kan... confirm tak patutkan... cz kalau aku darurat sangat sure kena balik...... cz kita sure nak guna air..... kat sini mana ler ada air kat toilet kan... tapi tak kan nak explain kan........ la lari topik lagik......

ok ok... jadi nak katanya betapa bersihnya toilet tu and ok untuk aktiviti aku... lelebih lagi tak der pengguna tegar lain kan..... so, tu le keje aku selalu......... masuk dalam tu, tido... lagipun ada dua bilik, cuma takut gak kot la aku lena sangat sampai buat bunyi boat kan.. kang ada plak yang perasan.... positive sidenya, aku kaur dengan segarnya untuk meneruskan keje....... pekena 5 min pun ok kalau bebetul........ keje yang diteruskan tu antaranya nie la... dok kat entry nie........ hahahahaha

ok arr... chaowww......

No comments:

Post a Comment