�Rabbi Yassir wala tu-'assir. Rabbi tham-mim bil hayr. Rabbi zidni 'ilman war-zuqni fahman.�

�O my Lord, make things easier for me, do not make things difficult for me. O My Lord, let my affairs end with goodness. O my Lord, increase my knowledge and grant me understanding.�

May Allah accept this prayer for all of us and for all Muslims.

Daisypath Graduation tickers

Wednesday 24 March 2010

rasa ku warna ku.......

ekceli aku dah mula nak membebel untuk diri sendiri tu aku disini. tapi aku nak minta maaf pada diri sendiri and sesiapa yang terjengah ke laman ini.... sungguh malap tanpa sikit pun touch up.

dalam pada nak merendah segala teknologi yang ada, aku yang keterbatasan waktu dengan kerja aku yang tak berganjak sudah 2 bulan tu. terus aku padamkan niat untuk menyelami semua itu. hakikat, dari bicaraku di laman itu ku salur ke sini semua, tercetusnya semua rasa dirantauan kini aku warnai rasa itu di rumah baru.....

satu masa nanti akan ku garap kembali semua ini untuk menjadi satu.. namun, pada masa ini aku ingin lebih bebas menarikan jemari dalam merealitikan warna hari, warna hati yang mampu diterjemah dengan perkataan.....

perasaan yang terpendam kemudian disalurkan pada alam ini amat memberi aku kepuasan..... dan ia bagai satu rawatan untuk ku sendiri... benarlah lemas seketika kerana kegelapan maya ini, namun aku ingin bebas menari seketika disini.................

No comments:

Post a Comment