�Rabbi Yassir wala tu-'assir. Rabbi tham-mim bil hayr. Rabbi zidni 'ilman war-zuqni fahman.�

�O my Lord, make things easier for me, do not make things difficult for me. O My Lord, let my affairs end with goodness. O my Lord, increase my knowledge and grant me understanding.�

May Allah accept this prayer for all of us and for all Muslims.

Daisypath Graduation tickers

Thursday 25 March 2010

kesum ku........

ekceli aku memang susah nak focus.. ada je menda aku buat... baru satu ayat, kecoh benda lain lebih... tapi aku just nak share ..



aku suka bagai nak rak umpama aku bekebun durian or serai belakang umah..... ekceli aku girang gila sebab daun kesum ku hidup...... dari 2 pokok, aku berjaya jadikan 3, and now i try to make it 5... hopefully semua berjaya.......



sebelum-sebelum nie, aku dikenali pem*****h tegar la jugak...... tangan panas... bukan kemahuan ku, aku cuba sedaya upaya tapi derang tak nak gak........



so nie percubaan sebelum aku pulang........... huhuhuhu... suka harum bau kesum.......kalau nak korbankan amatlah sayang lagi sebab baru ler nak idup kan.... kalau masam ayam asam pedas sedap, tapi dek limited kesum aku abaikan je laa....

arrghhh gamba dari pak google tak reti plak nak tepek...... slow slow la eik....

No comments:

Post a Comment