�Rabbi Yassir wala tu-'assir. Rabbi tham-mim bil hayr. Rabbi zidni 'ilman war-zuqni fahman.�

�O my Lord, make things easier for me, do not make things difficult for me. O My Lord, let my affairs end with goodness. O my Lord, increase my knowledge and grant me understanding.�

May Allah accept this prayer for all of us and for all Muslims.

Daisypath Graduation tickers

Saturday 27 March 2010

what a lovely day today...

errhhh... a bit dissapointed. am terperangkap antara 'mood keje', tekanan keje, komitmen yang telah dijanjikan and godaan cuaca yang menikam kalbu.......

jarang-jarang nak dapat cuaca yang elok...... ingin aje aku pandu diri ke kemana saja angin pergi. ingin saja aku hanyut kan hati melalui hari yang indah cerah ini... tapi aku telah lama lemas dengan kemalasan yang menyelimuti diri...... janji yang telah dimetrai isnin ini, antara dedikasi diri dan komitmen diri, aku harus serlahkan kerakusan aku menelan masa yang ada..........

jadi, aku korbankan diri antara kemulut hati....... namun, tetiba terpancul dihati sampai bila.... tapi inilah korban diri kerana aku membiarkan hati diselumiti kemasalan diri......... kini tanggunglah sendiri ...........

huhuhuhu

No comments:

Post a Comment