�Rabbi Yassir wala tu-'assir. Rabbi tham-mim bil hayr. Rabbi zidni 'ilman war-zuqni fahman.�

�O my Lord, make things easier for me, do not make things difficult for me. O My Lord, let my affairs end with goodness. O my Lord, increase my knowledge and grant me understanding.�

May Allah accept this prayer for all of us and for all Muslims.

Daisypath Graduation tickers

Friday 26 November 2010

tulus dari hati........

aku tidak tahu sekuat mana hati bila aku kembali. aku tidak pasti setabah mana hati bila ku kembali.

tapi apa yang aku pasti, segala ketetapan datangnya dari ILAHI.

aku berdoa agar, segala aib akan ditutupi dalam langkah meraikan hari bahagia itu nanti. doa aku agar, permintaan ku ini didengari kerana aku tidak mahu disalah ertikan.

yang pasti akan berakhir satu eposide diri dan semoga semuanya akan lebih diberkati nanti.

No comments:

Post a Comment