�Rabbi Yassir wala tu-'assir. Rabbi tham-mim bil hayr. Rabbi zidni 'ilman war-zuqni fahman.�

�O my Lord, make things easier for me, do not make things difficult for me. O My Lord, let my affairs end with goodness. O my Lord, increase my knowledge and grant me understanding.�

May Allah accept this prayer for all of us and for all Muslims.

Daisypath Graduation tickers

Wednesday 7 July 2010

55...

angka di atas adalah sesuatu.. tapi apa yang aku nak tangiskan tiada kena mengena dengan angka atau berkaitan dengan sesuatu itu......

rasa tersedih tak semena-mena. ekceli semena-mena.. cumanya tak boleh share disini kerana tersangat personal. tapi ekcelinya, kes nie tak der apa pun, tp kira cam ada bau-bau la yang buat aku boleh sedih... itu kenyataannya. tapi yang tersirat boleh membuat aku rasa terduduk jugak. ia tidak libatkan aku secara nyata tapi secara tersirat.......

cuma nak katanya............... aku sedih... hanya DIA mampu menolong. perasaan ini sedihhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.................

No comments:

Post a Comment