�Rabbi Yassir wala tu-'assir. Rabbi tham-mim bil hayr. Rabbi zidni 'ilman war-zuqni fahman.�

�O my Lord, make things easier for me, do not make things difficult for me. O My Lord, let my affairs end with goodness. O my Lord, increase my knowledge and grant me understanding.�

May Allah accept this prayer for all of us and for all Muslims.

Daisypath Graduation tickers

Thursday 22 July 2010

status rojak

sesuai kot penggunaan title aku tu...

aku tak sempat dah rasa. stress jangan cakap sampai rasa makan panadol macam makan cekolat... salah sendiri adalah 80%, 20% lagi nak jugak bagi share kat sv.

lagi rasa tertekan sebab tengok orang yang eksennnnnnnn.......... eee adakah aku yang melebih... tp kalau dia nampak aku, dia siap lari... gila apa kan........ so terang lagi bersuluh.... yea am kadang terlebey sensitip, tapi nie bukti nyata yea... nyataaaaaaaaaa.... jadi begang gila aku sebab apa kes, nak habis, habis je la... yang lari bila jumpa aku apasal....... aku buat apa...... tapi dolu-dolu ko dok datang jenuh tanya itu ini, dah dah itu bukan tajuk aku sebenarnyaaaa........

status rojak sebab, bila aku korek-korek kocek kat coat aku nie nak amek barang... ya rabbi...... memacam kuar sebelum nak jumpa apa aku cari... mana la tak gedoboh baju kan.... dah la comelllllll..........

dalam nak cari kunci.... kuar segumpal duit bersalut tisu........ ada lagi, tersangkut plak kat spec... ada lagi... lekat plak dengan pen.. bukan satu plak tu, pen, pensil, pen colour2... ok kunon tuko plak poket sebelah...... tu banyak duit aku ni....... segumpal lagi duit kuar... tisu lagi. sungguh feminin kan... lepas minyak kapak la, gula-gula2 la... sampul gula2... haishhh aku rasa nasib la banyak tu je beso kocek... kot beso lagi silap2 berus gigi pun aku taruk kot.........

penangan keje last minit.... tak akan pernah aku belajar dari masalah gini.........

No comments:

Post a Comment