�Rabbi Yassir wala tu-'assir. Rabbi tham-mim bil hayr. Rabbi zidni 'ilman war-zuqni fahman.�

�O my Lord, make things easier for me, do not make things difficult for me. O My Lord, let my affairs end with goodness. O my Lord, increase my knowledge and grant me understanding.�

May Allah accept this prayer for all of us and for all Muslims.

Daisypath Graduation tickers

Tuesday 20 April 2010

aku masih..........

aku belum mampu untuk tidak teringat pada amem...
ku kira aku mampu.. tapi aku kerap disapa lamunan bersama amem.. tiap kali terkenang amem, aku rasa ingin segera pulang...... ingin segera selesai.. walau jauh dilubuk hati, pilu ingin meninggalkan daerah ini..

semalam, dalam aku melangkah pulang... melalui lorong-lorong yang ku lalu sejak 3 tahun lalu... hati terdetik, tinggal beberapa bulan saja lagi aku akan lalu laluan ini.... hati terasa sedih..... namun, aku harus akur tempat ku bukanlah disini..
dundee, hanyalah satu perhatian dalam satu perjalanan kehidupan..


No comments:

Post a Comment