�Rabbi Yassir wala tu-'assir. Rabbi tham-mim bil hayr. Rabbi zidni 'ilman war-zuqni fahman.�

�O my Lord, make things easier for me, do not make things difficult for me. O My Lord, let my affairs end with goodness. O my Lord, increase my knowledge and grant me understanding.�

May Allah accept this prayer for all of us and for all Muslims.

Daisypath Graduation tickers

Wednesday 28 April 2010

serabut...

rasa tak nak luahkan... tapi rasa penat memendam... even, discuss jugak sesikit sana sini dengan kakak. tapi aku masih belum ada conclusion nya......

kunon ingat nak mencari la gamba untuk entry today... last, usahlah aku serabutkan dengan menda kecik.........

finally, am here nak ceter hal serabut........ tersangat serabut aku nie.....

serabut dengan thesis yang satu pun tak siap untuk submit... then yang ada lom dapat approval lagi.......

serabut dengan barang yang tak pack lagi.........
serabut dengan agen pun lom survey lagi.............
serabut dengan camna nak plan untuk barang and transport......

ishh memacam la........ btw bukan senang nak mintak tolong orang. lebih lagi aku jenis tak la bercampur sangat...... sat lagi ada mulut kata, mintak tolong plak, bercampur tidak......

tapi susah nak explain... bukan senang bergelar 'single'...
kita pikir A, orang pikir B.
kita buat C, nak elak B, orang come out Z...

sudahnya usah explain be yourself... and itulah aku.... tapi asam garam manusia, kita kena paham........ entah lah.... malas nak ulas, setiap orang ada cerita sendiri..

tapi semua nie makin serabut ....

menulis plak, malas n rajin satu hal la....... mood pun satu.. ada tak pil untuk mood tu ok jer....... bila mood ada, buat keje pun tak perasan dah 11 mlm.... cuba mood tak der... tgk jam 10 kali tak lepas pun satu jam lagi.......

haishhhhhhhhh...... honestly, aku just ikut jer flow......... aku tak mampu apa nak fikir dah.... cuma aku ada dateline....

end june, apa cerita sekalipun, barang mesti berlayar..........
warrrggghhhhhhhhhhhhh tapi aku lom cari lagi agent mana nak pakai.............

minum dulu, cari kopi dulu.....................

No comments:

Post a Comment