�Rabbi Yassir wala tu-'assir. Rabbi tham-mim bil hayr. Rabbi zidni 'ilman war-zuqni fahman.�

�O my Lord, make things easier for me, do not make things difficult for me. O My Lord, let my affairs end with goodness. O my Lord, increase my knowledge and grant me understanding.�

May Allah accept this prayer for all of us and for all Muslims.

Daisypath Graduation tickers

Monday 19 April 2010

warna kelam tu masih berbaki....

walau amemo telah tiada tapi sedih itu masih berbaki. ingat diri mampu ketepikan rasa hati. tapi hari nie, di pagi isnin.. mengalir air mataku ketika aku sedang mengadap komputer di opis. seboleh mungkin, air mata ini di seka.. tapi makin dicuba, makin laju ia mengalir... lalu, aku ku cari tisu dan membiarkan saja sok sek tu begitu..... ku kira orang di kiri perasan sedu tu, tapi kerana yang ada ini kira kawan baru jadi mungkin itu didiamkan saja. lebih lagi, dia bukan mat saleh... orang asia. orang asia nie lain sket tak sesensitip mat saleh.. mat saleh nie antara kebaikan dia, mereka teramat perihatin......... tanpa ada teguran, aku semakin senang untuk terus menangis disitu.......

selepas reda, tu aku kesini mencatat cerita amem........ selepas aku kongsikan di cat chat UK.

amemo, ku kongsi kasih ku hingga ke ceruk ini... tidak tergambar rasa sedih dengan penarikan dari Ilahi ini. Namun, segala nya pasti ada cerita yang memang IA sembunyi........

No comments:

Post a Comment