�Rabbi Yassir wala tu-'assir. Rabbi tham-mim bil hayr. Rabbi zidni 'ilman war-zuqni fahman.�

�O my Lord, make things easier for me, do not make things difficult for me. O My Lord, let my affairs end with goodness. O my Lord, increase my knowledge and grant me understanding.�

May Allah accept this prayer for all of us and for all Muslims.

Daisypath Graduation tickers

Thursday 29 April 2010

celoteh pagi..

susah menjadi manusia agaknya kan.......
ada jer yang tak kena... memula nak menulis tak reti... dah menulis banyak plak tak kena... ok try lagi and lagi... tapi masih tak tahu kesudahannya......

tapi dah malang belum tahu apa kesudahan diterima ditolak, lebih parah dah tulis tak reti pulak nak tutup. bila tak tutup camna nak tahu kesudahan.... ayooooooo, payahnya kan.

termenung kejap aku, sampai mana lagi nak gebang nie... jalan dah nampak nak berenti.. tapi masih dilampu kuning. hajat hati nak submit secara official jumaat nie. sebenar dah kat berpuluh kali tolak tarik, kejap ok kejap tak.. tapi last baik la bagi terus biar diterjah keseluruhannya.

jika aku dapat keluarkan topic nie, rasminya 2 topic dah ada ditangan M. huhu kalau nak pulang jangan la reject terus lagik eik... terduduk den.

ikut planning aku dah siap 3 chapter, tapi aku masih tak sesiap lagi... dah la tu method yang aku submit tu memang aku rasa banyak la nak kena betul tu nanti. sebab tu ikut standard jepun.. huhu.

lepas nie aku akan lebih parah cz aku memang lom pernah lagi menjeling skit pun topic yang akan datang nie.. quite a big scope and sangat lah heavy discussion. mati laaaaaaa. ikut M kata soh pecah 2. tapi aku masih belom komen cz aku lom tengok lagi. kalau soh pecah 2 aku akan ada 3 topic penting sebelum aku balik. tu tak masuk intro n literature. tapi aku tak nak ler degil, literature tu aku ikut je la saranan M nanti.

tapi soalan sekarang... camna nak tutup nie... adushhh gebang tak reti tutup pun parah jugak.....

No comments:

Post a Comment