�Rabbi Yassir wala tu-'assir. Rabbi tham-mim bil hayr. Rabbi zidni 'ilman war-zuqni fahman.�

�O my Lord, make things easier for me, do not make things difficult for me. O My Lord, let my affairs end with goodness. O my Lord, increase my knowledge and grant me understanding.�

May Allah accept this prayer for all of us and for all Muslims.

Daisypath Graduation tickers

Friday 30 April 2010

saya banyak hutang.......

saya bukanlah insan popular didaerah ini.
tapi lately nie, murah sungguh rezeki saya.....

saya banyak hajat untuk memenuhi tanggungjawap sosial ini. tapi semua hajat tu terpendam antara niat dan keadaan. bilalah saya mampu menunaikan segala hajat ini...

jika saya tunaikan hajat nie nanti, sure orang kata saya membayar hutang.. sebenarnya, sebelum timbul isu hutang ini, saya sudah pun berhajat........

cuma terlanjur sudah sentiasa menerima nie, mengapa tidak saya membayar pula hutang-hutang itu........ kudrat tak la ada sebagaimana mereka, cekap tak jugak level mereka. tapi saya ada cara untuk menunaikan hajat itu. masalahnya masa saya tiada..........

berceloteh di sini boleh pula yea..........

No comments:

Post a Comment