�Rabbi Yassir wala tu-'assir. Rabbi tham-mim bil hayr. Rabbi zidni 'ilman war-zuqni fahman.�

�O my Lord, make things easier for me, do not make things difficult for me. O My Lord, let my affairs end with goodness. O my Lord, increase my knowledge and grant me understanding.�

May Allah accept this prayer for all of us and for all Muslims.

Daisypath Graduation tickers

Wednesday 14 April 2010

warna suram dihati........

celik mata ingatan menerpa pada amem....... walau lama terpisah, walau dia bukan insan.... aku sungguh emosi melepaskan kesayangan ku..

datang dan pergi adalah teori hakiki, namun aplikasinya sukar pada diri........

terasa marah pada diri kerana melalut melayan hati....... cuba pantas aku selesaikan diri disini, mudah aku terus atur kepulangan diri...... pasti dapat aku galas semua yang patut aku galas.......

lewat aku ke bumi ini antaranya kerana berat meleraikan talian galasan diri........ tapi pasrah aku lalui........ tapi aku rasa dah tak larat nak lalui jalan-jalan yang tak habis-habis ini........

alangkah mudahnya jika semua dihujung jari...... click sini, terpadam semua........ click sana, hanya warna ceria.........

No comments:

Post a Comment