�Rabbi Yassir wala tu-'assir. Rabbi tham-mim bil hayr. Rabbi zidni 'ilman war-zuqni fahman.�

�O my Lord, make things easier for me, do not make things difficult for me. O My Lord, let my affairs end with goodness. O my Lord, increase my knowledge and grant me understanding.�

May Allah accept this prayer for all of us and for all Muslims.

Daisypath Graduation tickers

Thursday 13 May 2010

feel freeeee............

alhamdullilah............. perasaan yang ibarat digigit semut tapi kurasa bagai kerengge itu berlalu jua..............

alhamdullilah ............. terasa semangat untuk meneruskan keja bagai sudah tiba pula..........

rasa aku senyum aku meleret jer........ tapi nampak mat saleh ensem lagi meleret sengihhhhhhhhhh........... hahahahhahah sudah ke mana kiblat nie.. tapi atleast ingin aku sampaikan ke dunia, aku normal eik............ hahahahahahha cuma lom ada rezeki or jodoh je lagi......

kejadian yang terpalit membuat aku tak keruan. bagai candidate mp (member of parliment) lor plak aku. dalam sepi tetiba aku popular dalam carta....(hehehehe tertempias dek politik uk). tapi satu masa nanti akan ku sambung apa rasa diri atas kes sebelum nie. malas nak ulas bila hati ceria, diri girang.....

permulaan hari aku mula malas.... since few monts ari tu aku dah koje celik mata, godek tepon mesiaa....... sungguh tu la jugak bila aku mula hidup disini dulu. sedut udara segar sket, and menari nari browse sana sani.....

tercapai tangan untuk beredar, tergerak hati menelepon sahabat di mesia. terasa seperti baik aku jelaskan keadaan sebenar dari terpedaya dengan iklan-iklan dipamer di yahoo group....... penyakit tau melayu nieeeeeee..........

No comments:

Post a Comment