�Rabbi Yassir wala tu-'assir. Rabbi tham-mim bil hayr. Rabbi zidni 'ilman war-zuqni fahman.�

�O my Lord, make things easier for me, do not make things difficult for me. O My Lord, let my affairs end with goodness. O my Lord, increase my knowledge and grant me understanding.�

May Allah accept this prayer for all of us and for all Muslims.

Daisypath Graduation tickers

Tuesday 4 May 2010

hati........

hati saya tidak tenteram... tiba-tiba saya jadi susah hati....
hati tidak tenteram bukan kerana jiwa kacau.... errmmm nanti sajelah kita bicara beza antara jiwa kacau dan tenteram... lahiriah agak sama, namun beza itu ada.........

rasanya pasti boleh bezakan antara jiwa kacau dan hati......

entah atas dasar apa saya tidak pasti........ segala perancangan selepas asar dibatalkan. rasanya dimulakan dengan susahnya hati dengan masa berbaki. mampukah menyelesaikan apa yang telah dirancangan pada ikut masa ......

tapi hati tiba-tiba tidak tenteram...... langsung membawa saya pergi mencari damai....... seboleh mungkin dicuba, namun saya banyak kekurangan........

tetiba kepala diterjah, studikah yang mendorong pada kesesakan dikepala ini.......selesai segala, saya biarkan alunan merdu itu memenuhi ruang udara saya............

saya rasa saya perlu berhenti kerana kepala saya tiba-tiba rasa tidak selesa...........

tidak pasti adakah ianya satu stress tanpa sedar atau dorongan pemikiran yang bebukan disenja kala. namun, pada Nya aku berserahhhhhhhhh.....................

No comments:

Post a Comment