�Rabbi Yassir wala tu-'assir. Rabbi tham-mim bil hayr. Rabbi zidni 'ilman war-zuqni fahman.�

�O my Lord, make things easier for me, do not make things difficult for me. O My Lord, let my affairs end with goodness. O my Lord, increase my knowledge and grant me understanding.�

May Allah accept this prayer for all of us and for all Muslims.

Daisypath Graduation tickers

Friday 7 May 2010

kesan terlebey sudah la kan.........

wawawawawa

memula padan muka aku ler kan...
kesan terlebey sudah, aku lewat dek aku pun menunggu news kul 2.30.
buk bak, aku kuar umah pukul 2.55 gitu... jalan-jalan, sekali nampok ler si M. dia menuju ke bukding engine la kan. aku ingat dia baru lepas hantar wife dia balik dari lunch cz tu ler biasanya.

aku pun cancel plan awal nak terus ke bilik dia. aku ke bilik aku dulu. suka suki semua wajah technician aku nengok. siap ada berdiri di pintu. kisahnya tepat pukul 3 tadi si M datang cari aku. depa minum kul 3. and aku plak sampai dalam 3.10. so memang betul la kan.......

aku pun bekerja la........... bersama 2 keping plan aku untuk masa berbaki ini. and telahan aku tepat. yang M tak leh fokus aku rasa cz pc dia bersepah dengan berita election nie. then, aku silap plak. dia upanya tadi gie beli lunch dia, cz dia tgh lunch masa aku masuk bilik dia tu.

aku ingat dia nak masa untuk lunch. tapi kisahnya dia nak postpone to monday. and me ekceli tersangat paham. even aku pun tak leh nak ke mana selain dok depan tv jer....... now, sambil menaip nie aku dok plak dengo bbc new. melalui pc plak.....

huhuhuhu sesambil berborak dengan kawan dari europe country cz we all sesama nak gak nengok keputusan. harapnya mereka pun cepat la settle kan jadi aku tak la terheret sama la kan.......... hehehehehe

No comments:

Post a Comment