�Rabbi Yassir wala tu-'assir. Rabbi tham-mim bil hayr. Rabbi zidni 'ilman war-zuqni fahman.�

�O my Lord, make things easier for me, do not make things difficult for me. O My Lord, let my affairs end with goodness. O my Lord, increase my knowledge and grant me understanding.�

May Allah accept this prayer for all of us and for all Muslims.

Daisypath Graduation tickers

Wednesday 12 May 2010

what a day.........

dalam pada segala yang berlaku aku cuba untuk seboleh mungkin positip dan bersabar. aku nak menulis laluan aku tapi tetiba rasa malas pulak. rasa nak cerita rasa malas nak menaik. rasa nak luah tapi tak rasa nak ikut kronology.

tapi dalam aku dok bertapi tapi. rasa nak tulis jer segala ikut rasa hati apa yang terterjemah dek jari.........

ekceli ..... kena sambung nanti... aku tak der mood sudah..........

No comments:

Post a Comment