�Rabbi Yassir wala tu-'assir. Rabbi tham-mim bil hayr. Rabbi zidni 'ilman war-zuqni fahman.�

�O my Lord, make things easier for me, do not make things difficult for me. O My Lord, let my affairs end with goodness. O my Lord, increase my knowledge and grant me understanding.�

May Allah accept this prayer for all of us and for all Muslims.

Daisypath Graduation tickers

Thursday 1 December 2011

perasaan itu kembali mengamit lagi.......

cubaan untuk fokus pada keje selalu tergelincir. dalam tiap percubaan godaan datang beriring. dan aku tidak pernah gagal tergoda........ kerana tergoda lah aku disini .........

dari semalam ku cuba memandu diri dengan keje yang belum selesai. baru pagi ini ku berjaya menyelesaikan satu komen. dimana aku berjaya menjawap dalam satu ayat. tapi nyata perasaan girang dan senang umpama aku selesai satu chapter lagi... tersenyum kelat aku terkenang perasaan itu. kerana itulah rasa hati tatkala menulis dulu.... kini rasa itu menjelma kembali..............

No comments:

Post a Comment