�Rabbi Yassir wala tu-'assir. Rabbi tham-mim bil hayr. Rabbi zidni 'ilman war-zuqni fahman.�

�O my Lord, make things easier for me, do not make things difficult for me. O My Lord, let my affairs end with goodness. O my Lord, increase my knowledge and grant me understanding.�

May Allah accept this prayer for all of us and for all Muslims.

Daisypath Graduation tickers

Saturday 31 December 2011

Salam 2012.........


berlabuh sudah 2011. tahun yang banyak meninggalkan kesan dalam hidupku. tahun yang membuat aku seakan lahir semula. semua kerana tahun itu jua aku kembali ke daerah ini semula. permulaan tahun baru...tiada ku sematkan azam baru. hasrat ku agar mampu aku akhiri segala yang patut berakhir 2011 yang lalu.

harap ku agar aku terus dikurniakan kesihatan dalam menjalani ibadah harian dan mampu aku melunaskan janji-janji yang telah ku metrai lalu. hasrat ku agar mampu aku gembirakan semua hati terutama kedua orang tuaku. perjalanan 4 tahun lalu kadang membuat aku terasa terhutang pada mereka terutamanya.

semoga hidup ini lebih diberkati dan aku lebih dekat dengan Nya. salam 2012.....

No comments:

Post a Comment