�Rabbi Yassir wala tu-'assir. Rabbi tham-mim bil hayr. Rabbi zidni 'ilman war-zuqni fahman.�

�O my Lord, make things easier for me, do not make things difficult for me. O My Lord, let my affairs end with goodness. O my Lord, increase my knowledge and grant me understanding.�

May Allah accept this prayer for all of us and for all Muslims.

Daisypath Graduation tickers

Saturday 10 March 2012

pagi minggu 11 mac

pagi-pagi lagi hati aku rasa gelisah.... sempat menyibukan diri mengemas tapi akhirnya aku ke sini. hati sangat risau. aku berdoa agar cepatlah selesai kerja-kerja pembetulan ini. memang nasib badan hilang sv yang menangguh sekarang examiner plak yang menangguh. hakikat examiner nie bukanlah penangguh tapi kena kat aku begini plak nasib. penat dah aku tunggu. paling penat sebab desakan hidup sekarang ni. aku terpaksa batalkan segala niatku kerana perancangan ku tidak menjadi. sekiranya ku teruskan jua, terasa ia menjadi beban bukan pada diri saja. dan akhirnya aku juga yang terkorban nanti. allahhhhh........... bila lah akan selesai fasa ini. selesai fasa ni, aku bergelut pulak dengan fasa lantikan. silap-silap hujung tahun pun aku masih terbelenggu dengan ekonomi yang merundum nie.......

penat kan......... diri ni dibaluti masalah dari segenap ceruk. aku patut bersyukur sebab ada lagi insan yang lebih menempuh kesukaran. tapi aku sebenarnya penat berjuang untuk diri sendiri. kerana kemelut ini ada yang ku putuskan untuk kulepaskan agar diri tak terbeban lagi.........

No comments:

Post a Comment