�Rabbi Yassir wala tu-'assir. Rabbi tham-mim bil hayr. Rabbi zidni 'ilman war-zuqni fahman.�

�O my Lord, make things easier for me, do not make things difficult for me. O My Lord, let my affairs end with goodness. O my Lord, increase my knowledge and grant me understanding.�

May Allah accept this prayer for all of us and for all Muslims.

Daisypath Graduation tickers

Saturday 11 December 2010

kalau galah sejengkal.......

jangan diduga lautan api... herm betul ke tidak tak tahulah peribahasa tu.
maksud lagi tak pasti tp suka suki rasa nak padankan pada diri.

jika aku tahu tahap tabah dan rajin aku begini. tidak sejauh ini aku berada.

penat usah lah cakap. mana mungkin kita yang tak der tahu apa perancangan, tetiba kena pula bertolak ansur dengan perancangan terancang. sukar nak jelaskan kerana umpama mengata orang pulak. tp penat diri cuba sesuaikan dengan keadaan sekeliling. tak tahu apa yang patut aku lakukan. buntu aku.

No comments:

Post a Comment