�Rabbi Yassir wala tu-'assir. Rabbi tham-mim bil hayr. Rabbi zidni 'ilman war-zuqni fahman.�

�O my Lord, make things easier for me, do not make things difficult for me. O My Lord, let my affairs end with goodness. O my Lord, increase my knowledge and grant me understanding.�

May Allah accept this prayer for all of us and for all Muslims.

Daisypath Graduation tickers

Thursday 23 December 2010

terima kasih

hermm..... menda depan mata kadang tak perasan pulak. mulanya nak tulis entry pasal kecelaruan saya lagi. tapi rasa macam tak kena bila login. lepas tu kita logout.... huhuhuhuh ... ooo itu maknanya follower. hehehehehe... saya sungguh out bila masuk bab techno nie.. err sib baik pandai pakai basic ajer.

apa pun saya sangat hargai dan mengucapkan terima kasih pada sis kay. saya suka melawat blog beliau kerana hati terpaut pada kata-kata yang ditulis. nasihat yang diingatkan. sebenarnya malu sangat bila beliau menjadi follower kerana jika dibezakan catatan beliau dengan saya bagai langit dan bumi. blog ini ibarat terapi bagi saya. meluah rasa yang kadang terbuku yang sukar untuk dilempias ke keadaan sebenar. kadang suka duka, kadang kegilaan saya segala-gala berkenaan saya. saya menulis kerana suka suka, kerana ingin menangis, kerana ingin mengingatkan diri, kerana ingin kuatkan diri. huhuhuhu kerana itu saya malu....kerana kurang berilmu blog ini.

saya kenali blog sebelum berlepas ke UK tahun 2006. masa tu setiap hari masuk office dok baca journal orang. once sampai UK 2007, ia adalah tahun yang menduga diri kerana saya keluar 200% dari comfort zone saya. blog saya gunakan sebagai terapi. dan hingga kini saya rasa selesa menulis. blog awal saya tinggalkan. kerana sesuatu yang saya tidak selesa disitu. kerana itu saya berhijrah ke warna rasa meninggalkan jejak lama. huhuhu seperti biasa saya meleret,

ekceli nak ucapkan terima kasih......terima kasih kerana sudi melawat laman ini. huhuhuhuuhu ..

No comments:

Post a Comment