�Rabbi Yassir wala tu-'assir. Rabbi tham-mim bil hayr. Rabbi zidni 'ilman war-zuqni fahman.�

�O my Lord, make things easier for me, do not make things difficult for me. O My Lord, let my affairs end with goodness. O my Lord, increase my knowledge and grant me understanding.�

May Allah accept this prayer for all of us and for all Muslims.

Daisypath Graduation tickers

Sunday 26 December 2010

semangatku dibaluti selimut putih yang membeku..

errr keluhan aku lagi. datang dari diri yang katanya sedar tapi merupakan aku adalah antara yang rugi. sedar tapi tak mampu bangkitkan diri.

white xmas ndah dilihat, white xmas yang suka dilalui. tapi tidak dapat tidak ini turut menyukarkan perjalanan diri. aku yang memang mencari kesempatan sepi begini untuk kunon fokuskan diri. langsung entah ke mana kemelut diri, semua pincang dari apa yang telah dipersetujui..........

masalah akar umbi, semua datang dari diri............... arrrgghhhhhhhhhhhh masa berlalu, tak kan masih nak begini lagi. sedar kemuakan itu telah capai maksimum diri, tapi aku masih ditakuk itu lagi............... tolonglah sedar diri kerana january sekurang-kurangnya aku lepasi sebagaimana target diri. inilah yang dikata sukar bila berjauh berkelana sendiri................... mungkin atau aku seorang saja sebenarnya yang begini............ hurmmmmmmmmmmm

No comments:

Post a Comment